Okej, min dag har varit tråkig, på ett sätt i alla fall...
 

Jag började min dag med att bara äta frukost och slappa... ;P haha.. Mitt vanliga jag.. Nej men vad ska mna göra på morgonen? Jag kollade lite på film och tog hand om ditt och datt som behövdes. Sen så gjorde jag i ordning mig för att åka på teorin. Vi pratade om hur vi ska göra och vad som krävdes av oss om vi ska börja spela på 11 manna plan. Det är SKIT stort och jag måste få börja träna snart! Annars kommer min kondition sjunka som en sten i vattnet, och då kommer jag inte kunna spela på lika stor plan som Zlatan gör... :(
 
Men ja... Vi drack lite varm choklad och pratade lite i grupper och bestämde när vi skulle träna, eller vi gav förslag på det i alla fall... Och min grupp föreslog fredagar... Det kna ju inte jag som jag rider, men vi får hoppas på det bästa, det bästa träningsdagarna för mig är tisdagar och torsdagar.. Som att teorin hölls på polishuset som att vår ena tränare är polis så fick vi gå in i arrest rummet... Haha... Och det var så att många av cellerna var upptagna! Vi skulle gå in dit direkt när vi kom dit, men då hade någon skurk precis kommit in och det var för farligt för oss att passera då! Haha... :) En Maja i vårat lag kollade in lite snabbt när våran tränare gick in dit och frågade, hennes kommentar över att se killen som satt där i förhöret var " OH! Han var ju snygg!!" Haha... Man tänker på lite olika saker... :P Sen så åkte jag bil med Lasse till tränings platsen som att inte jag får träna, de andra sprang... Jag ville också springa!!! men men.... Sen tränade dom fotboll sen var det slut, inget märkverdigt!
 
Sen nu ikväll gick jag och mamma en rask promenad i stället som jag inte får springa, vi var ute i 45 min. tror jag.. :) Jätteskönt att komma ut, och jag vill börja springa så fort som möjligt!
 
Anledningen till att jag inte får springa vet ni ju redan.. Jag har varit sjuk så HIMLA mycket på sista tiden och jag är trött på det nu, men i alla fall.. :P Det är konstigt att jag har haft feber i en hel vecka! Och varit dåligt, för den delen innan lovet med! Och det är är första gången jag har längtat till skolan och velat vara där... Konstigt!? :) Men det kan vara att jag har järnbrist.. Tjejer får ju enklare det som att de förlorar blod varje månad.. :P Men asså... Det är bara att äta lite järntabletter och sådär.. Jag vet inte riktigt hur det går till men jaja... Det blir kommande nyheter! Nu ska jag krypa ner under varmt vatten... Nej, jag ska ta ett skönt bad! :) Ha det gött! ♥♥
Jag och Alec efter en vanlig blåbärs hoppning 80 cm! ♥ :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0