:)))

Tjena fina ni! Har ni det bra? :)
 

Igår fick jag reda på att jag ska till stockholm till min moster den 19 maj. Det ska bli supåer kul och där ska jag träffa Linn ( min kusin från skåne) SÅ ska vi vara där från lördag morgon till söndag kväll. För min moster Hanna hade gratis inträde på Grönalund då, såklart man går Inte sant? Dås ka det åkas... :) 
 
Det blir nog en super mysig dag! :) Eller, helg.. :)
 
Sen min dag idag har varit... INTE så speciell.. :O Nej men jag sov till kanske nio bara idag, vilket jag tyckte var skönt, liksom kunna gå upp utan att vara så tjurig, för det var ingen hemma när jag vaknade, så jag har haft hela huset för mig själv HELA dan! Super skönt! Jag åt frukost sen lockade jag håret ( Hade inget att gåra) Så jag lockade HELA mitt hår.. Det var jobbigt, men jaja... Vad ska man säga, jag har ju sparat ut det så jag ska väl skylla mig själv.. ;) Sen tog jag på mig min skinnjacka och gick ut på en promenad i 45 min ungefär.. Sen gick jag hem och åt kycklingsallad. När man är hemma och inte har en mamma som lagar mat åt en, så vad ska man göra, haha.. ;) Så det blev en vanlig kycklingsallad, det vart ganska gott, jag är inte så kräsen när det gäller mat... Eller,ja.. ;) 
 
Nu ska jag väl skriva lite på min fina berättelse sen blir det väl tidig kväller, jag känner mig ganska trött och mår inte så jättegreat! Väldigt ont i huvudet, tror det sprängs snart! :O
 
Men i morron blire kul, då har Tilda sitt andra försök med sin tjejkväll/(filmkväll... Vet precis vad jag ska ge henne, men jag kan inte skriva det här! :)


Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Du ska inte ge mig nått mer! Jag har ju redan fått present juuuu ♥

Svar: JOHO! :) <3
Wilma Svärdström

2013-04-04 @ 20:07:25
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0