Tänkt lite..

Jag har tänkt lite på bloggen... Jag har nationella prov i skolan just nu.. Och jag var sjuk när alla de andra gjorde proven så jag gör dom nu, jag gjorde två prov i måndags och ett igår och två idag... Det är ganska mycket och jag är inte klar än, det är så mycket med aktiviteter och skolan och hinna med allt, speciellt bloggen... Jag ska ta en veckas bloggpaus just nu! Jag älskar att skriva men jag hinner inte med bloggen just nu. Nu måste jag bara koncentrera mig på skolan och ta igen det jag har missat, jag har sammanlagt nästan varit sjuk i 4 veckor under bara vårterminen... Inte så bra... Men nu vet ni, det komer bli uppdatering på bloggen nästa vecka, på onsdag! Det här är sista gången jag bloggar tills ja... på onsdag... Men en veckans kändis kommer upp snart... Och det är absoluta sista inlägget... :( Jag kommer att sakna er, men det här är det enda sättet för mig att få lite mer tid.. Tråkigt men, jag antar att det är så det är just nu.. :(
 
Ha en bra dag! :()
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0