The Hunger Games

Igår hade jag en till mysig dag ute på sjön med Patricia. Vi pimplade till att börja med sen tog vi nåt och åt sen så gick vi. Vi hade tanken att gå raka vägen över sjön. Men sen insåg vi att vi kanske inte hittade hem sen. Jo sjön var kanske 4 km och när vi väl har passerat sjön så var det ennu 4 km att gå hem till oss. Jag tror att vi hade hittat hem, men jaja... Sånt är väl livet!
 

Igår hade jag väldigt populärt med läsare, mer en vad jag vanligt brukar ha! Det gör en sååååå glad! Tack så hemskt mycket! :D 
 
Igår kväll hade Victor och jag en liten filmkväll för oss själva. Vi kollade på Hunger games. Den var bra.. Men inte bästa, jag trodde att den skulle vara ganska sorglig, men ja.. Inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den hade en bra handling och jag gillade vad de höll på med. Så mellan 1-10 får det bli en värdig 7-a! :D
 

Förresten så blev jag veckans blogg HÄRdet är många som har frågat.. :) ♥
 
Idag ska jag nog åka och shoppa. Jag är ute efter en skinnjacka. Min gamla är liksom för liten... :( Och om jag hittar en jeansväst så slår jag nog till om inte priset ligger för högt! Haha.. :) ♥ 
 
Ha det bra kära ni! ♥♥
 
 
Här är dom! Gänget från The Hunger Games! :D ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0