Har har ni haft det?

Snart ladddar jag upp för fotboll igen! Kuligt kuligt va? Kanske inte för er som inte gillar fotboll men ge det en chans! Det är kanske inte så dumt som ni tror. Förut så hatade jag fotboll! Bokstavligen HATADE det! Men nu ÄLSKAR jag det!
 

Nu har jag bestämt mig för en ny design och header och allt gott! Min fina FINA kompis Ida Woxlin har sagt att hon kan greja det till mig, jag ska inte säga något datum än eller så när den blir klar. Vi har ju sportlov nu och ja, jag tänker inte tvinga Ida att sitta med min design! Lite tråkigt för henne då ju.. ;) Men, någon gång kommer den upp och jag ska verkligen försöka att uppdatera bättre, som en liten ny start igen. Det behövs!  Tack Ida! Igen!! <3<3
 
Efter fotbollen idag så blire ju Tildas och min efterlängtade tjejkväll! Jag har verkligen längtat och det kommer säkert att bli hur mysigt och roligt som helst. Så efter fotbollen är det bara hem och duscha och ja, rättare sagt fräscha till mig! Det kommer säkert upp någon/några egopics på oss själva... Det händer ju ganska ofta... :D Haha! Vi hörs
Lite vriden/skruvad? :D

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

❤❤❤

2013-02-21 @ 21:40:04
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0