Tjenare! <3

Hejsan mina små läsare! Jga hade tänkt att video blogga när jag var hos Tilda men min mobil hade bestämt sig för att inte ladda upp videon och nu är det ingen ide att försöka längre! Men jag ska försöka videoblogga lite mera! 
 
Min dag började med att jag vaknade upp hos Tilda. Jag sov väldigt bra ändå, ibland blire lite konstigt när mna är borta men det var sjönt med att sova! Haha... Vi kollade på filmen som vi skulle se dagen innan och hade det mysigt. Sen idag morron så gick vi och åt frukost sen så kollade vi på skräckfilmen "Boogeyman 3" Den var ganska läskig, men inte den bästa ever! Sen eftrer det åt vi och sen spelade vi in lite av våran kortfilm. " Lisa- Lottas och Ulla- Brittas jul! Mer gjorde vi inte.
 

Idag red jag ju två ridpass, ett på Kalif och ett på Alec. Och ridpassen tänker jag skriva om senare. Det är liksom fredagkväll och jag är trött så vi tar det i mon!
 
I morron bitte blire tidigt upp och göra mig klar för en vanlig fotbolls match. Eller det är väl ingen riktig match men vi ska spela mot Flickor 02/03. Vet inte vart de kommer ifrån ( asså vilket lag ) Men ja, det blir fotbollsträningen i mon.
 

På söndag ska jag till kungsberget med Tilda! Gud vad härligt att äntligen få åka dit. Men jag måste hyra grejer. Jag har inte chansen att åka upp dit så många gånger så det är inte värt att köpa egna skidor och allt annat! Det är bara jag i min familj som åker slalom, men det ska bli kul att åka upp dit men det är inte viktigt att köpa egna saker liksom! Jag satsar mina pengar på något annat!
 
Nu ska jag duscha sen ska jag faktiskt lägga mig! Sov så gott! <3 <3

Gud, detta var ett tag sen nu! Vad tiden går fort! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0