Vanliga dagar!

Idag har varit en helt vanlig dag! >Precis som igår. Inget speciellt händer. Och jag har inte riktigt haft något att blomma OM... Liksom... Statestiken har sjunkit lite och ja, det är inte så kul men sen blir man överraskad när de´n stiger igen. Det är bara kul! Ni bloggare vet hur där är! Något tips hur mna får lite unika läsare? Asså, jag räknar inte med att någon berättar ens hemligheter men det behövs verkligen! Några fler läsare om dagen vill man ju ha. Det är inte hur kul som helst att sitta här och skriva och så läser ingen! :( Men jag tänker fortsätta! My life goes on! Haha...
'
I morron blire uppe sitta kväll (utan bingo)

Haha! Nej men i morron blire en mysig kväll med Tilda! Det har vi inte haft på länge nu och det ser jag fram emot! Lite film och OSTBOLLAR! Haha... Vi ska ha en " typical tjejkväll" Jag säger bara tack Tildis för att du spenderar till med mig!... Haha! :D
 
Antagligen ska vi kolla på Pirates of the Caribbean. Asså, jag har kollat lite på dom nu och jag tycker det är asbra ändå! Jack Sparrow och jag och Tilda, har samma humor... Haha! Jag har sett alla filmerna och Tilda bara en, så vi ska kolla på tvåan! MYSI MYS! <3
 
:D
 
NICE! <3

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Vi ska ha det bäst bästis! ♥ :*

Kan inte du ställa en fråga i min frågestund? ♥

Svar: Done it! <3 :D
Wilma Svärdström

2013-02-20 @ 20:36:06
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0