Fika!

Idag har jag typ fikat... nej men ärligt. Jag har typ fikat hela dagen. Det har varit kalas och jag har åkt bort. Jag började min dag med att snacka någon timme med Madde! Vi spelade och snackade mycket. Sen åkte jag på träning.
 
Jag hann hem och sluta svettas innan jag var tvungen att hoppa in i duschen och fixa till mig. Men något bra hände idag! Jag slapp vara lekledare! JIIIHOO! Haha... Min mormor kom och räddade mig! Hon svängde förbi för hon var på väg ut till min fina kusin. Så jag fick följa med. Så jag åkte till bovik och fikade! Haha... Nej, men jga har inte gjort något idag, typ... Nu sitter jag mest och bloggar och ( eller tänker på ideer till bloggen) kollar på tv. Har väl mina planer ;D <3
FLUMMOS...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0