Gårdagens ridpass!

Jo, jag vaknade upp hos mormor och undrade vart jag var. Men sen kom jag på det, jag är liksom trögtänkt på morronen. Men nu sa mormor att det var ungefär 20 minuter tills maten är klar. Så jag hinner blogga om gårdagens ridpass!
 
Kalif: Ja, igår var det riktig hoppning kan man säga. Fast vi red för Karin Dyremark istället för Jojjo. Och vi hoppade kombinationer, kortare svängar och längre linjer. Det högsta hindret låg på 85- 90 cm. Och Kalif hoppade som en prins! <3
 
Vi börade med att trava lite bommar, sen hoppade vi lite linjer och så. Vi hoppade fram i den ordningen som banan gick. Banan hade nio hinder. Ja, och en kombination, så igentligen blir det ju tio hinder, men i alla fall! Kombinationen låg på hög nivå ungefär 90 cm. Och Kalif hoppade ett stort och sött hopp. Han hoppar så härligt! Dröm att rida på honom igentligen. Han hoppar klart bäst där och jag tycker om honom. Synd att han är så liten bara! Han var framme och han hoppade av när jag tryckte till med skänkeln. Tänk en Kalif som var kanske maxad C ponny och MYCKET yngre. Gud vilken bra tävlingsponny! :D
 
Man kan säga att ridpasset blev väldigt lyckat! :)
 
Tilda, synd att du blev så dålig! Krya på dig vännen! ÄLSKAR dig JA! <3<3
 
Och just nu som jag sitter vid mormors dator så har jag ingen bild... Så detta får duga! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg den är så välskriven och nogrant gjord. Hoppas du får en rolig och härlig vecka

Kramiz:)

Svar: Tack så mycket! :D
Wilma Svärdström

2013-03-23 @ 14:04:35
Postat av: Tilda från mobilen...

Åhh.. Ett sånt pass ville man ju INTE MISSA... Mår iaf skapligt nu.. Saknar dig och tack för uppiggningen. Älskar dig mer JA! ❤ //Din Tilda ❤

Svar: <3<3<3<3
Wilma Svärdström

2013-03-23 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0