Idag! ♥

Idag så ska jag nog ut och gå lite, det är så himla fint väder! Nu låter jag som min mamma men vi måste passa på medans det är så fint ute, det är inte så kallt heller, solen skiner och jag ler och kisar! Haha..Nej men jag ska inte lata mig så mycket! Eller ja, försöka i alla fall... En liten prommis överlever jag!
 
Ikväll blir det väl lite godmat med familjen och kolla på melodifestivalens final... Ja.. Det är typ inga bra med i år. Kanske två.. :( Eller, det är typ bara två som är bra! :O
 
I morron blire lite träning ( fotboll) och sedan barnkalas... Oh, jag orkar inte mä det! Det är en hake när man är storasyster, eller ja, har småsyskon.. Men måste alltid vara lekledare när de fyller år! Så i mon hinner jag bara hem och sluta svettas innan jag måste hålla på med småungar!.. :O Aja, jag får i alla fall glass! Hehe..
Jaja, jag vet, jag har inte fixat mig alls... Men detta bjuder jag på! ♥ ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0