Min stil!

Jo, min stil är väl inte så speciell precis. Men jag tänkte att ni ville veta!
Svarta linnen  går alltid hem! Jag brukar typ alltid ha det, och nån tröja över såklart!
Koftor som de här brukar jag kunna ha över! 
Byxor som är de de här! Jag har dom inte men det är min stil! :)
Här är ett par byxor som jag har BESTÄMT att jag ska ha till sommaren/ våren! :)
Till skor har jag de här populära skorna! Ja har svarta och vita hemma, alltså dom på bilden. Det är mina absoluta favorit skor, det ser ni mig i oftast på fritiden.
Till hår har jag oftast håret uppsatt, oftast i hästsvans. Men oxå utsläppt!
 
SMINK!

Till smink har jag precis denna mascaran och lite olika ögonskuggor.
Till ögonskuggor så har jag oftast silvrigt. Mer eller mindre! :)
 
Smycken brukar jag inte använda så ofta, eller ja, örhängen, men inget speciellt! :D
 

Nu har ni fått er själva en liten provsmakning på vad jag brukar ha på dagarna! :D <3
 

 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0