Stressad!?

Asså, alla männsikor känner ju sig stressad ibland och tycker det är asjobbigt, eller det tycker jag själv. Jag hatar att vara stressad! Det är det värsta som finns. När man vet att man inte kommer att hinnna eller är jättesen...
 
Jag har hört om några tips man kan göra om man är stressad... Inte för jag vet om det funkar.. haha.. XD
 
1. Riva tidningspapper i bitar.
 
2. Bita i en pinne.
 
3. Skriv av dig vad du känner på ett papper.
 

4. Skrik allt vad du orkar i en kudde.
 
Prata om vad du känner med någon kompis.
 
Inte för att jag vet om något funkar, men ja. Kan väl vara värt att testa! Eller hur? Allt för att inte vara stressad... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Var gjärna med på veckans blogg :) http://www.nattstad.se/visit_blogg.aspx?postid=7220947&id=847088&prev=posts&p=1

2013-03-05 @ 16:30:08
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0