Fotboll : CHECK!

Idag var det fotboll! Äntligen kna jag vara med! Hur skönt som helst, jag fick mycket beröm och det är man alltid glad för att få! Jag sköt några skott som jag faktiskt var nöjd med och mitt lag med. Jag fick smeknamnet " Släggan" Haha! För jag sköt så hårt och var ivägen för motståndar laget hela tiden. Kul namn... släggan... :P
 
Idag så fick jga ett sms av mamma och sa att jag kanske skulle få test rida Pirat, sen om det går bra så kanskejag kan få börja motionera honom privat. Det ska bli kul! Hoppas han är snäll mot mig!
 
Vi hade ju nationella prov idag. Svenska igen... Vi gjorde samma grejer som förr, inte världsvårt. Men jaja... Gick väl ganska bra känner jag. Vi gjorde inte så mycket i skolan idag förrutom det och matte...
 
Nu ska jag äta apelsin och kolla in något på video, eller någon film. Vet inte!
 
Hare GÖTT! SES
<3<3<3
Det här var i leksand sommarland i somras. 
 
EN kul sak är: 
När vi skulle åka dit första gången så blev det så dåligt väder, spöregn och bara tretton grader ute. Det är ju inte så kul att vara ute i det liksom. Vi ahde med oss pannkakor. Vi åkte dit och åt pannkakor och så åkte vi hem igen! Haha...
Så kan det ju också gå! ::P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0