Kungsberget!

Idag var jag och Tilda, Ellen och deras mamma i kungsberget! Det var väldigt skönt och kul och vi hade toppen väder! Solen sken hela tiden tills den gick ner. Underbart! Detta behövde jag ( en utedag)
 

Vi började med att värma upp, det var så länge sedan jag åkte sen sist så jag ville känna lite hur det var och hur det gick innan jag gick upp på de lite mer " större backarna " Vi åkte aldrig någon svart. Jag har gjort det förrut, men jag kände att det var bra som vi åkte. I svarta backar blire ofta för mig att jag måste spänna mig och anstränga mig till tusen för att stå på fötterna. Därför är det ibland bättre att åka de mindre branta backarna och åka ordentligt! En LYCKAD dag kan man säga.
 
Nu ikväll har jag m est suttit och vilat benen efter den långa dagen. Har suttit och skrivit, läst och kollat lite på tv. Jag försökte att blogga lite tidigare men det blev nå fel på min dator, så var tvungen att ta den andra datorn!
 

Vi har börjat att kolla på semester ställen. Vi har tittat på Turkiet och Kanarieöarna och ett annat ställe som jag inte vet vad det heter. Om man åker till Turkiet måste man åka tidigare på året för det är inte tillräckligt varm där när det blir kallare här hemma. Så om mna ska åka på vintern så ska man inte åka till Turkiet! Men vi hittade ett ställe i Kanarieöarna som verkade mysigt. Vi funderar på det så vi får se hur det blir!...
 
Nu ska jag bara varva ner mig lite sen blire tidig sänggång! <3
 
Bloggar nog mera i morron! <3
:D
Söta POPPOHÄSTAR! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0