MY DAY!

I morse så SKULLE det ha varit fotbollsträning, men det ställdes in för att det snöade för mycket... Trööök men sånt är livet, antar jag... Jag har kollat på film och städat mitt rum. Spelat FIFA med Victor och efter lunch åkte vi upp tills stallet för att lasta.
Vi skulle lasta Zebbe, eller vi kollade på när Sandra lastade Zebbe. Han var lite ovan med ditt och datt som VI skulle lasta. Sandra sa att Zebbe är van vid att åka med sadel på och gå in alldeles själv i transporten. Och såklart var det lite många männsikor som kollade på.
 
Sen så lastade vi Topper, alla vi prova en gång var och Topper var superduktig som höll t när alla skulle göra sin lilla  gång. 
 
 
Vi höll på att frysa ihjäl! Usch vad kallt det var! Och just det, vi fick trsta på att åka i transporten och Bengt tog några riktiga svängar för att vi skulle känna precis som hästen kä'nner när den som kör, kör som en dåre! Inte bra asså. Vi stog där inne och hoppade och ansträngde oss för att stå på benen! Haha!
 
Nu ska jag fixa till mig för kvällen sen så blir det mys framför teven. Melodifestivalen! Hoppas det är bättre låtar och artister med den här gången än förra! :Z
SNE.SE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0