OMG!

Det är lite konstigt, jag är inte ett dugg nervös... ÄN. Jag har fixat fram mina kläder och nummerlappen och pengar. Ida! Säg tilll om det är något viktigt jag glömt! Haha... :D
 
NU ska jag äta frukost och åka iväg mot Svibacka. Hämta Linn och vidare till stallet. DU sk veta att jg är hur glad som har dig här nu, jag vill inte behöva göra allt själv!...
 
Ha en bra helgdag. Förhoppningsvis komnmer det upp ett inlägg ikväll... Jag hann inte skriva tidsinställde... :O
 
NU måste jga skynda mig! SES'
 

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Hej bästis! Ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen! ♥

2013-02-16 @ 18:47:13
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0