Snart ska vi starta!

Snart ska vi börja med mitt rum. Jag vet precis vad jag vill ha i mitt rum. Till och börja med : en ny säng. En bredare!
Jag ska alla väggar vita och en vägg med New York på. Lila fransmatta och lila överkast på sängen och så ska jag köpa några färgglada kuddar och ha på sängen. Bara som nån liten prydnad. Ny garderob, speglar och nya hyllor.
Det är bästa är att mamma har gått med på det! SKÖÖNT!
Äntligen så ska jag börja med mitt nya rum, eller... snart så. Jag har velat haft det mitt urm sådär såååå länge! Det är sjukt. Just nu så måste bli gjort. Jag vill inte ha den färgen jag har nu. Jag älskar grönt, men jag vill ha det lite ljusare om ni vet vad jag menar.
 
Ha det toppen! Undra om min två kompisar ska göra dip dye! Haha.. det vill jag testa nån gång jag med... fast jag har inte bestämt mig än!
Ha det BÄST!
<3<3<3
Tänk att jag vågade på mig en bild! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0