Tack och MELLO!

Melodifestivalen...
Ja, vad ksa man säga. Det var inte så många bra bidrag med men jag knam säga att det var rätt bidrag som gick vidare.. ( Vad jag tycker ) Den där Gosa Gosa var bara irriterande... Om den hade gått vidare till final skulle den ha blivit spöad ganska stort där... Var det bara jag som hade svårt att se om den där Yohio var en kille eller tjej i början? Eller... sen kom man ju på det när man började prata men hans låt var ganska okej för att vara rock. Den dår låten som alla sjöng där i mitten om Dannys kläder var bäst... men ja... Det är min åsikt det!
 
Tackar så mycket!

Idag var statestiken topppen toppen!! Eller bättre en vad den brukar vara! Tack så mycket! Det gör mig glad. Tusen tack!! 
HA EN UNDERBAR HELG! GODNATT! <3<3
:D
Sweet dreams! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0