Things!

Asså, idag hade det varit ridning, men jag ville inte gå... OCH det är inte ofta. Men anledningen till det är...:
Jag anmälde mig till Cissis hopplektion idag, sen när listorna kom upp så stog jag inte med. Då trodde jga att jag inte hade kommiut med. Men när jag gick in på mejlen och kollade så stod det ett brev från Cissi " Välkommen " stog det i det. Jag bara.. " Jaha, då måste jag skicka ett sms och fråga" tänker väl jag, så jag säger åt min mamma att skicka ett sms till Cissi. DÅ får vi tillbaka " Du är välkommen i gruppen... Vilken tid det nu var " Då gick jag in och kollade. Då har hon satt mig i en annan grupp, där inga av mina kompisar red. Men aja... det gjorde väl inte JÄTTEmycket, men så stod det att jag skulle ha Whacker.. Det var skäl nummer två, sen skäl nummer tre till att jag inte ville vara med är: Det är i
väl inte så kul att behöva ringa/ sms/ tjata till sig en plats när mna har anmält sig och allt. Jag menar, lite dåligt system. Först glömmer dom mig, det var väl det som gjorde att det inte var så kul att åka dit idag. Det blir bara lite konstigt när jag väl kommer dit, jag tycker nog att det är pinsamt att vara där när man är lite upprörd... Det beror inte på WHacker eller vilken grupp jag var i, men det där sista.. Det kan göra mig lite upprörd.. Det måste göra upp ett bättre system där! :/
 
Missing U my FRIEND! <3


Kommentarer
Postat av: Ida pida från mobilen

Tycker synd om dig :/ ❤

Svar: ♥ ♥ ♥
Wilma Svärdström

2013-02-26 @ 17:32:41
URL: http://idawoxlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0