Till den bästa!

Jag har länge funderat på varför just JAG fick den bästa kompien ever!? Jag menar du har betytt så mycket för mig och  du finns där för mig! Du är snäll, söt och omtänksam och rolig. Vi har varit bästisar länge nu och jag kommer inte att hitta någon människa i världen som kan göra mig så glad som du gör mig! jag är sååå glad för att du finns i mitt liv. Du är verkligen en riktig vän!
Tilda
I LOVE UUU!!! 
<3<3<3
Haha Tilda! Du är bara bäst! Och detta inlägg är för dig och du ska veta hur mycket jag bryr mig om dig! Ha en toppenhelg! <3

Kommentarer
Postat av: Din Tildis

Åh älskling! Kommer komma ett inlägg som svar på detta på min blogg när jag sitter vid datorn. Älskar dig ännu mer! ❤❤❤ Du är bäst! 😘

Svar: ÅÅH! Älskar dig! <3 <3
Wilma Svärdström

2013-02-02 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0