Ute dag!

Idag i skolan hade vi ute dag, eller vad man säger! Vi åkte i backen i högbo. Det var roligt, typ. Vi bildade ett jättestort tåg med olika saker, ( åkbara saker) 
 
Vi åkte av ganska mycket... men det är bara upp igen och iväg! När mina ( tjej) kompisar gick och åt, blev jag kvar med Firat, Omar, Musse och Nora. Vi åkte själva. Schyssta ändå! Varje gång vi åkte så blev Musse påkörd, rättare sagt skadad hela tiden. Jag är allvarlig! Nästan varje gång vi åkte! Och varje gång grinade han och skyllde på ditt och datt... När man åker i backen så får man tåla det. Ärligt...
 
Det blev bråk mellan Saga och Miran, eller ja, ( par bråk) Vet inte riktigt hur det slutade, men inte så bra i alla fall!
 
Nu ska jag bara spela spel, kolla på YOUTUBE eller något. Tagga inför proven i mon! Ha det gött! 
Mitt liv är ett fiasko! ( Ibland)
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0