4 orna!

Nu ska jag snabba på med ett nytt inlägg! Ska på sista träningen innan tidningscuppen snart... Spännande. Så jag har lite brottom. Men idag ska vi spela ihop våra fyror. Undra vilka jag spelar med.. nej jag är allmänt spänd. Jag är nervös men taggad till tusen. Sen måste jag ju lära mig segerdansen.. Vi vinner i alla fall en match! Det vet jag! Så en segerdans ska vi ju ha, såklart. Eller vi har en, men det är bara det att jag inte vet hur den går. Shit vad nervös jag är! Ahh..! Men vi ska oxå få lite andra grejor som är bra att ha i cuppen. Matchkläder har jag(om jag inte har sagt det redan) Om jag inte har sagt det, såååå... jag har nummer 18 på tröjan! Nu kom mamsen, så nu ska vi snart dra iväg, så fort jag är klar och har bytt om! Lycka till Wilma, säger jag bara! HÖRS GUYS! <3 :)
Har ni haft en bra dag!? :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar (:

2013-01-17 @ 16:51:43
URL: http://bilderbyemma.blogg.se
Postat av: Wilma & Emma

Sv: Åh tack så jättemycket! Vad kul att höra! :D

2013-01-17 @ 18:04:43
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0