Bra början!

Denna morgon började med en annkaksfrukost! Vet inte vad som flög mamma, hon ställde sig och gjorde pannkakor... Gotti var det i alla fall! Sen köpte jag en ny stad på sims som jag håller på och spelar lite i nu.. Och så bloggar jag.
 
Idag så är det en kick off på fotbollen. Vi ska bowla en timme och sen ska vi äta på restaurangen monroes eller vad den heter. Ska bli kul! Så det är nog min dag hittills tror jag, inget annat planerat. jag tror jag ska lära mig California King Bed på piano och sjunga lite till! 
 
Mitt lov har varit ganska sekt, har liksom inte gjort så mycket... Jag saknar mina kompisar! Tildas skratt! Hoppas nån vill va med mig. Ensam är jag. Hehe.. nej, jag har inte varit så mycket med kompisar.. Synd! Men lovet är snart över, men inte riktigt än. Nu måste jag ha roligt det lilla som är kvar av det!
 
Inte en sån passande bild, men jag MEGAsaknar ridningen! Men den börjar på MÅNDAG igen! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0