Bra filmer!

Sick!

Jag är ju sjuk som ni vet. Jag hade feber och så nu på förmiddagen. Jag tänkte ge er lite filmtips. Eller filmer jag tycker är bra. Ja, när man är hemma hinner man se lite filmer. 
1. It´s a boy girl thing! En bra roman, men en komendi! Rekomenderad! :D
 
2. Jennifer´s body! En bra thriller, romantik! Rekomenderad! :D
 
3. Pirates of the Caribbean! En bra äventyr, fantasy, roman film! :D
 
4. Chocolat! En bra, romantisk film. Ps! Om du har svårt för att stå emot godis. Se den inte! Men såklart rekomenderad! :D
 
5. Corpse Bride! En tecknad men bra roman! Rekomenderad! :D
 
6. Pretty little liars! En GANSKA bra serie om kärlek och en obehaglig känsla! :D
 
Tro inte att jag har kollat på alla de här filmerna idag. Men de är jättebra allihopa. Men Pretty little lairs är en serie om du inte visste det! Hare bra! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0