Dagarna går!

Dagarna går fort! Snart är lovet slut:(( deppigt, eller jag känner mig deppig! Men träffa kompisarna och spela fotboll ser jag fram emot!
 
Tidigare idag gick vi ju och bowla! Jag vann! Woop woop, nej, men nöjd kan jag säga att jag är. Efter så åt vi ju på restaurang, kebab! Mumsigt värre! 
 
Snart börjar det dra ihop sig till tidningscuppen! AAAhh, nervös! Vi har bara 3 riktiga träningar kvar och en träningsmatch mot S.I.F. Ser fram emot det.
 
Planer för i morron är.
 
1. Vakna!
2. Fotbolls träning i HAMMAR!
3 . Häsla på Janne och Sofie och LUDWIG! Han börjar bli så stor nu! Väger redan 30 kg! Det är sjukt, han var så liten... Men fortfarande urgullig. Och Janne är pappas brorsa! Och Sofie är Jannes fru. Så der planerna ut för i morron hittills. Nu ikväll ska jag bara slappa!
 
Just nu spelar jag MINECRAFT med Victor, kan ju säga att det inte riktigt är min grej! haha.. jag kan inte kontrollera kontrollen... Träning gerr färdighet. Eller ja.,.. KINDA! :P
 
MINECRAFT, INGET FÖR MIG! INTE RÄTT UNDERHÅLLNING FÖR MIG HELLER, MEN NÄR MAN ÄR STORASYSTER MÅSTE MAN JU SYSSELSÄTTA SIN KÄRA BRODER!
LUDWIG, SÖTNOS! SÖTA RACKARN MED SIN ORM I MUNNEN SOM HAN FICK I JULKLAPP! <3
EN ÖVERRASKNING VAR DISCOBOWLINGEN! JAG TRODDE DET INTE FANNS PÅ JERNVALLEN! <3
LITE DÅLIG BILD, MEN DET ÄR MAJA,MOA OCH KÄRA AMANDA SOM STICKER IN SITT SÖTA LILLA HUVUD I BILD! <3
ME AND MY DUCKFACE HÄLSAR GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0