Dagens ridpass och min vardag!

Vi börjar med dagens ridpass! :)
Wille! Japp idag var det markarbete, eller ja, något liknande i alla fall! Vi började med att värma upp ponnyerna som vanligt och gjorde lite volter självständigt. Wille var väldigt seg på ett sätt idag. Han bröt av till trav från galoppen och till skritt från traven. Jag var på med spö nästan hela tiden. Lite jobbigt, men Wille är kul och en liten utmaning! Det gillar jag. Efter galoppen var klar så skulle vi trava över tre bommar. Inte så mycket till markarbete, men men. På ena sidan låg bommarna och på andra sidan skulle vi göra en volt inte till medelinjen. Jag kanske hann trava över bommarna kanske 4-5 gånger. Men han hade bra fart då Wille! Jag är väl nöjd antar jag.. :)
 
Vardag!
I morron börjar inspelningsdagarna för filmen. Spännande hur det blir. Jag har letat fram kläder till i mon och letat efter ett kamerastativ och en annan grej för att hålla kameran på plats. Förvåntat så hittade jag båda två. Jag blev lite oroligt över att jag inte skulle hitta de alls! Men det gjorde jag.
Vi ska spela in lite i skolan sen lite hemma hos Amanda tror jag. Sen en fest som behövs grejas med lite extra mycket ska äga rum hos Patricia på lördag. Då ska det fejk partas! Nej, det är ju bara en inspelningsfest, Men det kommer ju ändå att funnas lite smått och gott! Nu ska jag sova så jag orkar upp i morron! GOnatt! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0