Dojjor!

Nu har jag hittat allting jag behöver till fotboll/träning! Sköööönt. Jag köpte gula strumpor som i stensätra! Hehe.. Men jag hittade skor och tröjor och allt, så nu är jag nöjd. 
 
Vi kom hem ungefär 1 kanske, efter all shopping idag. jag åt lunch och sen kollade jag på en film.. Edward Scissorhand! Mmm... bra, sorglig ibland. Min typ av film. SE DEN! Ett tips.. JUST saying! Och vad heter det.. igår kollade jag på Sleepy Hollow.. BÄST! Lite skräck.. eller ja.. lite bara! Faktiskt riktigt bra. Min smak perfekt. Men om man inte gillar Johnny Depp.. så är nog inte dom här filmerna dom bästa för er...
Så här ser dom ut... Inte det jag letade efter, fel färg... men den här modellen är helt rätt! Har velat haft dom sen ÅR tillbaka! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0