Fixar lite smått

Jo, jag har inte bloggat så mcyket men det är för att jag inte har haft något att blogga OM. Jag ska börja blogga nu när jag har något jag verkligen vill säga, inte bara såna här onödiga. Eller, nån gång blir det väl. Men ska försöka mitt bäst på att inte skriva onödiga inlägg.
 
Inspelning:
Idag hade vi ju inspelning hos Patricia. Den lilla låtsas festen. Men det var mysigt ändå att hänga med sina kompisar en sväng. Det finns inte så jättemycket att berätta om det. Vi spelade in och sen åkte vi hem. Som man brukar göra.
 
Prov:

Vi hade grönt kort provet idag med. Jag tror det gick skapligt. Men om vi inte klarar det så är det bara att göra om det. Inte en VÄLDIGT stor grej.
 
Morgondagen:

I morron ska jag leda Siona på prova på ridningen. Eller jag fick ett sms från Anna och hon frågade mig. Jag hade inte riktigt tänkt på det. Men det skulle väl kunna vara kul. Så jag ska åka till stallet till 10 i morron bitti. Tidigt! Aaaah. Jag hann inte sova så länge jag ville i morse och det blir ännu tidigare i mon. Shit..
 
Annat:
Jo, min fina vän Ida, har precis bytt blogg. Kolla in den! Super gullig blogg, fast det är inte så konstigt. Gullig tjej, gullig blogg. Kika in den HÄR
 
Jo, sen i morron efter stallet ska jag till Hööks och stor shoppa. Jag behöver verkligen saker till ridningen. Jag satsar på att köpa vanliga skor man ska ha i stallet. ( inte ridstövlar ), en skjorta, ridbyxor, en större ryktväska, ridstrumpor och kanske lite hästgodis!
 
Vad skulle ni säga om röda ridbyxor...? 
 
Kram och godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Tack för länken Wilma <3 Du är gullig! <3

2013-01-27 @ 15:14:04
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0