Folk har seriösa problem!

Idag har jag varit i högbo med Tilda och hennes mamma och syskon och hennes syster Ellens kompis. En härlig utedag! 
 
Jag tänkte bara ta upp detta med hur man går i backen! Alla går liksom i mitten av backen där man ska åka! Jag kan bli tokig. Tilda och jag var tvungen att kasta ut ben och armar för att stanna, annars skulle vi ju köra på dom. Arrr, jag blir arg, seriöst! Gå på sidan av backen! Det kan väl inte vara så svårt.
 
Men vi hade roligt också såklart. Vi åkte på madrass hela tiden, det är roligast! Det går så otroligt fort! Hehe.. jag gillar fart och fläkt. Vi åkte tåg, vi band ihop två madrasser. På ena madrassen åkte jag och Tilda, på andra åkte Ellen och Klara. Eller hur hon stavas...? Tävlade gjorde vi också, första tävlingen så var vi tvungen att stanna fågrund av puckon som står och kollar på oss som frågetecken när vi kommer i världens fart mot dom. Det värsta är ju att dom stog kvar... Arrrr!!! Nej, andra gången så förlorade vi ändå... men vi åkte helt klart snyggast!
 
Nu ska jag packa sen så ska jag och Madde ha en mysig kväll! Spela lite Sims, äta mat och kanske kolla på en film. Sen i morron är träningsmatchen mot SIF, jag är inte med och spelar själv men ska helt klart hejja på dom! Efter matchen så ska vi äta nånstans vet inte vart. Sen så blire vanlig träning i morron. Då skjutsar Maddes pappa oss dit, och skjutsar mig hem sedan. Jag skriver detta nu för det blir nog inte bloggande före allt som händer i morron! Efter så slänger jag in ett inlägg hur det gick på matchen! Hoppas hoppas!!!! håll tummarna!
 
Hare bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0