Förlust, men lycklig CHEY!

Jo, tränings matchen i dag mot SIF gick ju sådär, de vann med 4-0... Men ja, vad ska man göra. Under lite omständigheter vann de. Först, en tjej som heter Emilia i laget blev på sprungen så hon slog i bakhuvudet i golvet och blev yr och kunna inte spela mer, Madde, hon skulle ta bollen, då kom de någon annan och putta in henne i väggen! Hennes arm tog det mesta av smällen och hon kunna inte heller spela nå mer. Den är inte bruten men kanske en spricka, trodde vi. Men nu på träningen så kolla hon bara på, men hon kunna röra på den och så, det gjorde inte lika ont somsagt. Det var tur! Synd om henne om hon skulle behöva missa tidningscuppen. ( Jag satt bara på sidan när de spela, var inte med och spela själv!)
 
Jo, tidningscuppen, idag blev jag uttagen!!! Jipppiiiiee. Jag får spela! Sjukt kul! Jag fick matchtröja och shorts och strumpor. Sen på lördag då äger tidningscuppen rum. Tagga Tagga!! 
 
På träningen så kom jag tvåa i straffturneringen! Kul! haha... Mitt mål gjorde så vårat lag kom tvåa. hehe... NÖJD faktiskt. 
 
Madde och jag vi kolla på film spela lite spel på teven. Vi kanske somna halv ett? Vet inte riktigt, också gick vi upp halv åtta för vi skulle sitta i bilen halv nio, då stog man utanför björksätra vettu! Nej, det höll vi på  med.
 
I morron äre skola igen... :( Trööök! men inte så mycket jag kan göra åt det. Fast det är ridning, förhoppningsvis på Wille!
 
Nu ska jag äta mat, mamma har ropat typ 15 gången på mig nu, så GODNATT!
Gammal bild men...! <3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0