Fritt i skolan

Nu sitter vi här i mörkret och sitter vid datorn. Vi fick gå in kvart tidigare än vanligt för att det var kallt ute! Haha! Tur vi har då. Nu gör jag inte så mycket mer än att blogga. Jag tänkte slänga in ett litet inlägg! 
 
Idag ska jag rida, fast det vet ni ju. Hoppas jag får Wille, vi ska ha dressyr, det är i alla fall säkert!
 
Jo jag har tänkt på en bloggpaus. Det är dålig med läsare och jag har bloggtorka. Men jag har inte bestämt mig än. Det händer typ inget speciellt i mitt liv just nu... Det kanske blir lite mindre bloggning än vanligt, för jag känner att det bara kommer upp onödiga inlägg och så. Men antingen idag eller i morron så kommer jag skriva om ridningen som händer idag. Ett helt vanligt "dagens ridpass!" Men ni kan hjälpa mig med det. Mer unika besökare destu mer roligt blir det ju att blogga, intesant? Det är ju onödigt att skriva långa inlägg när det bara är ungefär 5-10 läsare om dagen!
 
Maja!! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Förstår hur du menar med bloggen. Lika för mig... ♥ ;)

Svar: De flesta som bloggar förstår ju..! <3 :)
Wilma Svärdström

2013-01-14 @ 09:59:58
URL: http://tildaakesson.blogg.se
Postat av: Saga

Ha inte en bloggpaus! <333333

Svar: Får se <333 :/
Wilma Svärdström

2013-01-14 @ 10:01:35
URL: http://www.sagafabricius.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0