Gårdagens ridpass!

HOPPNING! <3

Som sagt, i går var det hoppning. Inte bästa lektionen ever men, alla gånger kan inte vara perfekta! Vi började med att hoppa igång på några små hinder på en ovalaktig volt. Gick väl ganska bra där tycker jag. Skit svårt att få till sitsen ibland. Men jag tror att jag lyckades skapligt i alla fall i uppvärmningen. Wille har lite konstig galopp, för er som inte vet det. När han galopperar så ibland så sträcker han ut huvvet så tyglarna blir längre, då glappar dom. Och det är inte så bra, så när man kortar upp dom igen så blir det automatiskt att man sitter lite konstigt. Framåtlutat typ.
Vi hoppade sen liten liten! Jag menar liten bana på TRE hinder!? Asså... gud, vi som vill börja tävla ska väl inte ändå få hoppa tre hindersbana? Nej.. men aja, så blev det. Det var väl kontrollövnad och grejor. Och hur vi skötte oss. Vi hoppade nå konstigt S. Korta skarpa vägar. Vi kom över alla hinder men jag säger inte att det var fint alls! Jag som hade tänkt mig en bana med några hinder i. Nån oxer och så. Så jag verkligen kan öva på min sits. Nu har jag ju inte Wille nästa gång. Om jag inte har skit tur. Då hoppas jag på en bättre bana!
 
VARDAG! <3

Min dag. började såklart med att gå till skolan. Och jag, jag kom på att jag kan kan sova en halvtimme mera än vad jag brukar göra. Jag hinner till skolan ändå. (I TID) dessutom. :P Nej, jag brukar sova till ungefär halv sju varje morgon, men nu kan jag sova till sju! Att jag inte kom på det tidigare?! Aja, men inte så mycket intressant hände idag.
Eller på rasten så skulle man stå i kö för att skjuta mål på Anand. Mustafa, Izabela, Las, Omar och nån mer försökte att skjuta mål på han. Men lyckades inte. Men när jag kom längst fram i kön så sköt jag. I MÅL! kan man tänka sig. Att lilla jag sköt mål och inte den ennu mindre Omar. Men det var nog bara tur...! I Guess! :)
( Jag vann ett tuggummi! ) Hehe.. :P
 
KÄRLEK! <3

Min polare Saga blev tillsammans med min andra polare Miran igår. Och idag visade min polare Madde mig en bild när de pussades! Haha! Gulligt par. De passar så bra ihop! Men vad jag skulle tycka så skulle inte jag vilja pussa min pojkvänn för första gången när Madde står och knäpper kort. Men... det är bara vad jag tycker.. :)
 
JUST NU! <3

Ja, just nu sitter man och skypar med Madde. Hon skulle steka köttbullar. Hon sa att de var varma på utsidan men kalla inuti. Hon kunde inmte riktigt äta dom. Nu ska hon få mat av sin pappa, från McDonalds. GÖTTI! <3 Haha.. tur att du är bra på att laga mat Madde! 
Jag har gjort läxan. Extra matte hade vi. Dubbel eller vad man ska säga. Jag har spelat piano och bara suttit och njutit av ledigheten. Med Madde förstås. 
Jo, på tal om Madde. På gympan idag kunde vi inte vara med. ( Av olika skäl ) Då pratade vi lite om tinitus. Eller Madde tog upp det, då sa hon såhär. " Vi kommer att få tinitus när vi blir stora, för vi lyssnar så mycket på hög musik" Då svarade jag " Jag kommer att få tinitus av mig själ eller Madde. Och kanske Tilda faktiskt. Dom små söta jävlarna kan liksom hålla tyst! LOVE YOU GUYS!
 
Sweet Dreams! PUSS! <3
 

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha kommentera på inlägget förre haha blev lite fail...
Det va Amanda som tog bilden så jag kunde ha som bakgrundsbild <3

2013-01-29 @ 19:53:10
Postat av: Saga

Haha kommentera på inlägget förre haha blev lite fail...
Det va Amanda som tog bilden så jag kunde ha som bakgrundsbild <3

2013-01-29 @ 19:53:10
Postat av: Tilda Åkesson

Haha, ja, jag är LITE pratglad kan man säga... ♥

Svar: Haha! Jag älskar dig! <3 :D
Wilma Svärdström

2013-01-29 @ 20:07:25
URL: http://tildaakesson.blogg.se/
Postat av: Tilda Åkesson

Sv; å jag älskar dig ❤

2013-01-30 @ 14:09:13
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0