Gårdagens ridpass

Igår hade vi ännu ett dressyrpass. Gick jättebra, Wille gick jättefint och Jojjo sa att jag satt väldigt bra igår, så jag är nöjd! Vi tränade mycket på volterna och ställning i galopp, trav och skritt. Jag fick ner Wille på tygeln i skritten och i traven, i galoppen fick jag kanske ner honom bara någon enstaka gång! Men när han galopperar så ibland så slänger han upp huvudet. Men en liten sväng i galoppen fick jag ner honom ganska bra. (vad jag tycker) Nej det kändes bra igår! Det finns inte så mycket att berätta just om det, dressyr! Det händer inte så mycket i dressyr... Såå.. 
 
Vardag!

Till vardagen idag så har jag inte gjort så mycket och ska inte göra det heller! En helt vanlig skoldag! Men jag fick en liten kusin inatt! Kuligt va? Nu ska vi se, det blir... nionde kusinen. Han ska heta Julius.. hehe! Gulligt tycker jag! Haha.. Julius! 
 
Nej det är min dag! Inte så mycket mer hände idag. Jag ska snart äta mellis! Mumsigt. Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0