Ja, vad ska man säga...

Jag är sjuk igen. Jag kan inte förstå hur! Jag kan inte tänka klart.. Men i morron måste jag till skolan. Det är fotboll och kan inte missa det. Om jag inte mår toppen så får jag väl sitta bredvid och kolla på då.
 
Pappa var på det mötet igår. På fotbollen så har man ju föräldrarmöten. Då pratade de om att det var några stycken som skulle sluta i Stensätra och börja i SIF. Ja, om det känns bättre för dom så är det väl okej. Men lite konstigt, innan tidningscuppen så hatade de SIF. Konstigt... Jag tänker fortsätta i Stensätra. Det är bestämt. Inte tänker jag sluta eller!
Jo, när dom tre slutade så försökte vi ju få tillbaka nya spelare. Eller hitta på några som tyckte det var kul! Hoppad nån av dom kommer i mon. HOPPAS!
 
Nu ska jag skriva lite på min saga och slappa. Jag måste bli bättre till i morgon! Jag orkar inte vara hemma och vara sjuk...
Tydligen så MÅSTE man sova när man är hemma säger pappa. Det förstår jag inte riktigt. Hur kan man sova på dan? Det kan inte jag! Jag har ingen ide varför.
 
Aja, hoppas ni har en bättre dag än jag i alla fall! HÖRS! <3
PS! Superglad! I går höjdes statestiken mycket! Tack! Jga blir otroligt glad för det! <3 <3 :D
Sjuklingen härrrr! :(...

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya <3

2013-01-30 @ 20:17:55
URL: http://idawoxlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0