Ja...

Nu är sista sanningen ute och jag har inte glömt en enda dag! haha... NÖJD! Jag var helt säker på  att jag skulle glömma någon dag!
 
Idag är det somsagt ridning i eftermiddag! Det ska bli kul. Jag ska dit lite tidigare än vanligt. Jag har inte varit där på HELA jullovet! Aaah.. shit... Nu när jag tänker efter saknar jag det såååå mycket! 
 
Igår hos Ludwig. Han har blivit så stor sen jag såg han sist! Det är sjukt! Liksom... nu hoppade han upp på en och ville bli klappad och kliad. Sist jag var där så kom han bara och hälsade nån gång ibland... Sen så var det bra med det liksom... Sötnos!
 
Nu är jag ensam hemma och ska äta en liten snabb frukost.. Jag kommer ha tråkigt hela dan idag! Men jag gillar att vara hemma själv.. ibland.. Det bror på hur mitt humör är. Jag vaknade ju precis, så jag vet inte än :P Men jag förädrar ju att vara med en kompis såklart! Ja... det var nog allt. Inte så läsvärda inlägg kanske, inte så roligt att läsa.. Men ni vet vad jag ska göra idag. Nåt i alla fall! :P

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Ska vi va? ;) ♥

2013-01-07 @ 10:06:34
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0