Klart!

Nu är alla mina aktiviteter för idag klara! Eller den enda.. fotboll... 
 
Jag vet att många är på på en övernattning i stallet som började samma tid som fotbollen, så jag valde det roligaste! FOTBOLL såklart! Jag älskar att rida, det kan inte fotbollen slå, men jag tycker inte om övernattningarna lika mycket. Det slår fotbollen! Jag tycker det är jobbigt att sova borta ibland hos folk. Men stallet går oftast bra, men det blir så JÄVLA vart ibland och det är alltid krångel med rummen.. Jag har sovit hos Tilda, Patricia, Ida och utan att känna någon tvivel, men på andra ställen kan jag få panik liksom... Vet inte vad jag ska ta vägen. Speciellt när jag inte riktigt vet vart saker och ting finns. Hos Ida hade jag aldrig varit i  hela mitt liv innan jag sov där för första gången. Men där gick det faktiskt BRA! De tog hand om mig, haha! :) <3 Nej om jag säger så här, det är klart att jag föredrar att sova hemma! Det gör nog många. Men det är ju kul med att umgås med kompisarna också! 
 
Jag vet inte varifrån jag fick sova över ämnet men.. Se det som lite intressant fakta:P! <3
 
Jag ÄLSKAR dig så mycket, jag kommer alltid att älska dig! Saknar dig otroligt mycket! <3 <3
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Finaste <3

Svar: Du Då!!! <3
Wilma Svärdström

2013-01-04 @ 11:26:21
URL: http://idawoxliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0