Mmm..

Ja, vad ska man säga. Jag är sjuk! Jag är typ alltid sjuk! Vad är detta!! På inspelningsveckan och allt... skiiiit! Men ja.. mår jag dåligt så gör jag. Antar jag. Det finns ingen riktig bra anledning med att vara sjuk.. Man missar aktiviteter och annat i skolan som man inte borde missa. Nu ill jag vara i skolan så mycket som möjligt, det är snart dags för första provet för nationellaproven igen. Det är bara om någon vecka och någon dag.. Spännande hur det går. 
 
Just nu sitter jag hemme forever alone! Eller mamma sover med Wilgot, ja, Wilgot hade feber i morse så.. sjuklingarna här! Medans de sover har jag pluggat till grönt kort kursens prov som är snart. Lördag tror jag. Mycket prov. Jag HATAR prov! Bokstavligen. Jag är så dålig på det.. hehe.. Därför måste jag plugga på lite extra. Jag har läst sista boken i Afrodite serien, kollat på Alice i underlandet. Haha... hade ett boring life i morse. Och varför jag kollade på den, det kan man lista ut om man har läst tidigare inlägg om vilken/vilka jag ÄLSKAR. 
 
Ikväll är det kurs... Ja.. ikväll är det kurs i tre timmar. Hoppas vi slutar tidigare än vanligt. Oj, jävlar. Det är jag som ska baka till ikväll! SHIT! Det hade jag glömt... 
 
Förresten, en väldigt intressant sak som jag hittade i skafferiet. En Jack Sparrow gubbe, som en sån där PES. Eller vad det heter. Den snodde jag och tog den till mitt rum. Eller kanske intressant för er. Men vilket fynd man kan göra. Hitta Jack Sparrow i skafferiet. Jag skulle inte ha något emot att hitta den riktiga Jack Sparrow i mitt skafferi heller.. :P
 
Haha.. Ha det bra! :) <3
:)

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Vad är du för sjuk? Jag är också sjuk :( Kra på dig <3

2013-01-23 @ 19:27:00
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0