Shoppade lite grejor!

I förrgår som ni vet var jag på Hööks och hoppade loss. Jag köpte röda ridbyxor, borstar, en ryktväska, hästgodis, ridstrumpor, skor, ja, det var det. När jag var i valbo så passade ja på att köpa ett par fotbolls skor. Vanliga svarta uteskor. Inget speciellt där.
 
Det var premiärridning i dom igår!
 
På tal om premiär. Idag var det lilla premiären för våran film. Amanda gjorde ett super jobb med filmen. Lyckad om jag får säga vad jag tycker. Men bloopers på slutet. Jag älskar Bloppers. Haha... en del är så roliga!
 
Nu ska jag öva lite piano, Kanske skypa med Madde lite... göra läxor. Ses!
Denna bilden togs kanske förra sommaren. Jag tyckte inte att det var så kul att åka på picknick i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0