Svår förlust...

Igår var det matcher som gällde. Första matchen förlorade vi mot bollstanäs med 4-1. Men bollstanäs är sveriges bästa flicklag, så vi är nöjda. Det var några som förlorade mot dom med typ 8-0. Så vi var ju bättre! :P 
Andra matchen vann vi, den var mot Hille. De är inte bästa spelarna men ja.. VI VANN! 
 
Men för att komma till kvartsfinal så måsta vi vinna två matcher eller göra jättemånga mål. Vi hade ju bara gjort två så vi måste vinna, fast det skulle räcka med ett oavgjort också.. Varje match var 20 minuter. Sista matchen, när femton minuter hade gått gjorde våran superduktiga tjej MAJA ett mål. Då låg de 1-1. Vi hade nästan tappat hoppet när Maja gjorde målet. Men ja.. jävla NORRHAM gjorde ett mål när de var tre sekunder kvar! Snacka om tråkigt. Då var vi så gått som ute... SKITTTT! Man kände hur tårarna trycktes fram. Alla i laget var jätteledsna. Men ja... men gjort är gjort.. Skit tråkigt men nästa tidningcupp tar vi dom. Då jävlar!
 
Jag spelade själv inte sista matchen, föär jag hade spelat två innan. Vi var tvungen att turas om lite såklart...
 
Till vardags då..?
Idag ska jag inte göra något speciellt alls. Har inte bestämt nåt än. Ha en bra dag så! <3 :)
Stolt fotograf hörni! :D

Kommentarer
Postat av: Tilda Åkesson

Åh vad synd.. :( ♥

2013-01-20 @ 11:36:21
URL: http://tildaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0