VAD SKA DET STÅ HÄR??!!

Idag är det fotboll på schemat. Funny! Nu är det sista träningen innan träningsmatchen mot sif på söndag. Pinsamt om vi förlorar! Men det ska vi inte.. vi ska hålla tempot uppe! Vi har några ord som är viktiga i vårat lag. 
 
JOBBA
HA KUL
STRESSA
SKJUTA
GE BERÖM
 
Det är viktiga ord i vårat lag! 
 
Jo, jag håller på med en ny saga i skolan som handlar om övernaturliga väsen! Har ni något bra tips, jag menar på något övernaturligt. T EX att det hände rnågot mystiskt i ett hus, saker som går sönder. Inte vet jag, jag har ingen fantasi, min är slut nu... Jag behöver eran hjälp! Kan ni lämna en kommentar eller kontakta mig på facebook. Det skulle vara toppen! 
 
Nu ska jag väl spela lite piano sen så bär det iväg mot ladan! Detta blir nog kvällens sista update. Sov GOTT! <3
HÄR VAR DET TÅRTA! MMM...:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0