Gårdagens ridpass!

Igår var det dressyr på Wille! han var väl duktig, mne det kunde ha gått bättre vad jag tyckte... 
 
Vi övade mycket på volterna i trav, galopp. Men det var mest galoppfattningar från skritt. Det gick bra. Men det är så HIMLA svårt att försöka göra något, jag menar, så det går fint, kanske böjer lite på nacken när folk kommer upp alldeles bakom en! Gud! Wille blir okonsentrerad och tänker bara på dom bakom! Såd et var lite jobbigt, men det är liksom inte hans fel. Vem skulle tycka om det liksom. För oss människor så är det som om någon trampar en på skon där bak! Jag kan bli såååå irriterad! USCH!
 
Fast sen fick jag reda på igår att två av mina allra bästa och barndoms kompisar ska sluta på ridning... Eller ja, tänker på det i alla fall! Sorgligt... :( En av dom heter Lisa. Vi får liksom inte chansen att vara så mycket hemma heller. Det är liksom ridningen som håller oss ihop och gör så vi får träffas! Annars är det kanske en gång i månaden vi träffas annars! Saknar er tjejer! ♥
 

♥♥ Wille!♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0