SK*T...

Asså, vad jag tyckte så tyckte jag att allt blev ett helt fiasko... Jag höll på Anton, fast jag visste att de utlänska inte skulle ge honom så mycket, mne aja.... Jga liteade mer på svenskarna., Men en tredje plats för Anton i alla fall...
 
När Anton precis hade fått sina slutpoäng så visste jag, liksom, nu är det kört för honom.. Då höll jag faktiskt på Yohio.. Jag tål inte att se själva Yohio men låten är bra! Om man lyssnar noga på den är den inte så dum... Påtal om vinnaren, så tror jag inte att vi kommer att gå så långt i eurovision med Robin som representerar SVerige, utan om Yohio hade fått gjort det så skulle det ha blivit bättre i nästa stora tävling... Just saying... ;)
Asså, han ser ut som en tjej... TYP :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0