Tio saker ni kanske inte visste...

1. Jag har skrivit en bok om Pirates of the Caribbean 1. " The curse of the Black Pearl..
 
2. Jag ska skriva en till bok om 2-an " Dead mans chest"
 
3 Min absoluta klädaffär är Vero Moda.
 
4. Jag pratar typ alltid engelska hemma, när jag spelar spel och blir arg typ! Vet inte varför... ;)
 
5. Jag har bara haft ETT RIKTIGT förhållande.
 
6. Jag tycker att Anton Ewald är sjuuuukt SNYGG! <3-...
 
7. Om jag får en häst så vill jag ha en svart!
 
8. Jag vill överleva cancer innan jag dör. Oberverar! Jag säger inte att jag vill ha cancer, utan när jag dör, så ska inte cancer vara orsaken!
 
9. Jag har 23 Sims hemma...
 
10. Mina drömbyxor är Gina Tricots byxor, svarta med drag kedjor på. Det blir nästa köp! Garanterat! :D
SNYYYYGGTT! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0