Jaha!?

Jo, jag är sjuk igen... Jag skrev att jag skulle hålla ut två dagar till, men så blev det inte. Torsdag morgon vaknade jag med den värsta halsonten någonsin! Jag blev tårögd av att bara prata, och då ska ni veta, det gör ont då! Så jag tänkte fan och gick och la mig igen...

Idag red jag igen, vilket jag känner att jag inte skulle ha gjort... Det var roligt, men ja... Kanske inte min kropp tyckte det.. Nej, ridpasset skriver jag mer om i morron. Men jag behövde luften jag fick och så...

Nu ligger jag i min Säng en fredag kväll, forever alone... Haha... Jag känner mig... Ensam, haha.. Nej men förra fredagen satt jag hemma i mitt kök, i ett hörn, i mörkret och åt korv med bröd... Ensam.. Då har man inte mycket att göra med sitt liv! Haha... Och den här fredagen blev inte bättre! Nej, men vad ska man göra. Mina planer för helgen var att jag skulle åka till mormor och mysa med henne, men som jag känner mig så ändrade jag på mig, om man säger så!

Detta är en mobilbloggning.. Om det blir nå fel med bilden i inlägget, eller kanske inte kommer upp någon, vet ni varför! Och varför jag inte ha bloggat torsdag fredag, är ju för att jag har varit sjuk. Då har man liksom Inge speciellt att skriva om. Det var bara det som pågick i mitt liv just då! Haha...

HARE TOPPEN! TREVLIG HLEG ALLESAMMANS! <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0