Är man ensam eller ENSAM!

En ensam nyårsafton! Nej... det är bara våran familj i år, sköööööntt! Nej... det är väl inte så viktigt att fira med någon annan eller? Hell NOO! Inte för mig, jag trivs bäst ensam... det är konstigt, men det gör jag! jag har spelat piano och lärt mig nya sånger.. sjungit lite. Jag har ätit tre rätters middag med familjen och bara myst. Detta var våran meny.
 
FÖRRÄTT:
En sorts ost inlindad i skina
Samma sak fast inlindad i lax.
 
VARMRÄTT:
Kött
Potatisgratäng
Sallad
Mjuktbröd.
Bea
 
EFTERRÄTT:
Chokladpudding! 
 
Haha... fin meny va?! Nej, gott var det i alla fall. men känner mig väldigt äcklad just nu. Varje gång jag äter något som är väldigt onyttigt så känner jag mig äcklad och så... Jag antar att det är bra, för du äter jag inte så mycket JÄTTEonyttigt.
 
Jag har tänkt ut mitt nyårslöfte.
1. Jag ska röra på mig mera.
2. jag sak ta min plats i fotbollslaget och visa vad jag kan!
Det är nog det jag har kommit på. Haha.. jag är inte en sån som vill vara med pojkvännen och kyssa honom från 23.59 till 00.01 för att få bästa slutet på 2012 och bästa början på 2013, utan jag ska kolla på min favoritfilm från 23.59 till 00.01 för att få världens bästa slut på 2012 och världens bästa början på 2013 hehe... Nej men filmen är SUPER och min idol är med i den så! Ett bra slut och början på 2012 och 2013! Vad ska jag göra, jag har inget annat för mig! Ha en megasuperduperfantastisk nyårsafton! <3 :)
Just me, myself and I! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0