Betyg, skolavslutning, fotbollsträning..

Tjena, i morron blire lite allt möjligt. Till och börja med i mon så ska vi ju ha skolavslutningen..  inte kul att behöva uppträda men att få sluta skolan för några veckor! Japp, det sk afixas och donas med hår och kläder innan. Sen så bär det av med packad gympaväska mot skolavslutningen. Jo, det är så att i morron eftermiddag så är första fotbolls träningen! Ska bli spännande, jag vill värkligen börja spela fotboll igen. Det är kul och man rör på sig mera. men i alla fall, så efter avslutningen så ska jag följa med Madde hem, vi ska väl hitta på något, och som det lät på henne idag i skolan så ska vi gå MC DONALDS! Hehe... Jo, jag ska åka med henne till träningen sen. Men ja... vi får våra första betyg.. AAAHH, känns spännande, men jag är inte jätte nervös, det låter konstigt men betyg, faaaann! Jag bryr mig inte om det så mycket änn. Vi går bara i sexan! Än är det inte jääteseriöst! Nu ska jag läsa lite ur min bok sen sova gott! 
Jag saknar dig så himla mycket! Puss! Kommer aldrig glömma sista dagen jag såg dig, rörde vid dig, blev puttad av dig.. haha! ÄLSKAR DIG! <3 <3 Ditt sista steg och andetag tog du 12-12-19. Elva år blev du, 11 underbara år! <3 Some die young! <3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0