BLÖÖGGA!

Asså, idga har jag haft urtråkigt! Fast jag har ingte haft en tanke på att blogga... vet inte varför... Det var tänkt att jag skulle till Tildisen men jag hade lite annat att göra just då så kunna inte komma så tidigt, så det blev bestämt att jag ska sova hos henne istället! Mysigt! Det var längesen vi träffades nu... tycker jag! Fast jag måste komma ihåg att ta med hennes present! ( Julklapp kanske man säger)
 
Snart så ska jag åka på fotbollen för andra gången! Det ska bli kul och jobbigt.... men det kanske man för räkna med om man börjar spela! 
 
Om jag inte bloggar ikväll så är det för att jag är hos Tilda. Och i morron vet jag inte när jag kommer hem från henne... så bloggen vet jag inte, eller vet inte när nästa inlägg kommer upp... Men det tar vi sen! Ses! 
 
Fick bli en annan bild... Jag har inte liksom klivit ur pyjamasen än... <3 :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0