Dagen resultat..

Dagens resultat är jag ganska nöjd med. Wille gjorde inte som jag sa ibland, men jag kämpade på, vi kämpade på. Jag fick ganska bra kritik för vårat lilla uppträdande. Det ända dåliga var att hon tyckte jag skulle tänka mer på mina hörnplaceringar, och det håller jag med om... ibland blev det lite konstigt men, jaja.. nu är det som det är. Jag skulle kunnat gjort lite bättre ifrån mig, men det går inte att ändra på nu. En gul rosett fick jag, och en plakett. Eller vad det heter.. Nej, jag är ganska nöjd. Nu när jag har testat på dressyr så vet jag att det är hoppning jag vill hålla på med. Dressyr är lite tråkigt! Man bara rider runt runt... Hoppning så blire annan stämning. Det är liksom helt tyst i ridhuset i dressyr. I hoppning låter det mer och jag tycker det blir mer spänning i hoppning. Och om jag får bestämma så tycker jag att det ska vara lite fart och fläkt! Det ska gå lite fort. Som sagt jag är nöjd med både gårdagens och dagens ridpass!
 
Nu ska jag logga in på mailen och kolla om jag har fått en video sen igår! PUSS! <3 :)
HAHA!...

Kommentarer
Postat av: Tilda

Stina sa fel förresten.. Man skulle ha så många procent som möjligt :) <3

2012-12-16 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0