DAGEN VAR LÅNG..

Denna tisdag var lång... en anledning gör mig väldigt ledsen... Det känns som jag går runt med gråten i halsen och en stor klump i magen. Känns inte alls bra..! Usch jag hatar det.. Anledningen får ni veta i morron. Då händer det.. om inte annat. :(( Gonatt, jag är lite för ledsen, trött och tankarna flödar..
 
Jo förresten, jag fick en kommentar av Johanna. Hon frågar, " håller du på mest med hoppning eller dressyr" Jag går ju på ridskola och har ju ingen egen häst.. men vi tränar ju dressyr, markarbete och hoppning på de lektionerna. Jag håller nog inte "på" med något mer en det andra, fast jag går på hoppspecial och så, hoppning är kul och det är det jag vill hålla på med! Så Johanna, nu har du ett svar om du läser detta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0