Dåligmorgon..!

Nej.. jag är sjuk. Jag är så hääääär förkyld... :( Jag var ju sjuk för bara någon vecka sen... Usch! Så nu sitter man hemma i sängen och nyser... Haha... Alla har nog roligare än mig idag. Nej. Det är ju ridning.. Och om jag inte mår bättre på eftermiddagen kan jag ju inte rida.:( Hoppas jag mår bättre för det är sista ridlektionen den här veckan.. På fredag är jag ju på hotellet i Mora. Nu ska jag kolla på film. Andra filmen för idag faktiskt. När jag vaknade i morse kollade jag på kronjuvelerna.. Ganska dålig... men sorglig. För ni vet, när man vaknar på moronen när man är förkyld. man är täppt i näsan. Och har ont i halsen... då är det inte så kul att sova.. Nu så ska jag kolla på pirates of the carribean. Haha... Jag har inte sätt första filmen så.. om man har tråkigt ska man ju försöka underhålla sig. Intesant? Japp. Hare bra i skolorna! Kom ihåg att njuta av skolan... För hemma är det inte så roligt.. om man är sjuk asså.. ;)
Haha! Kommer ni ihåg denna bild buddysar! <3 <3 Bilden var på min inbjudning till min halloweenfest! KYSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0